Hjem

Støtt oss med DIN grasrotandel

Årsmøte 15/2-2010. Ulefoss Vertshus

(Beklager dårlig kvalitet på noen av bildene,men det beste kameraet vi hadde var tomt for strøm)

Mette Køhler Bjørkkjær

100769 W760

Så var det tid for nok et nytt årsmøte. Denne gangen hadde styret gjort en "glipp" og lagt møtet til en dag med OL-sending. Allikevel kom det 42 medlemmer,og mange nye fjes ble observert. Velkommen skal dere være.

100770 W760Årsmøtet ble åpnet av formann Simen Are Melfald. Han ønsket velkommen og sammen mintes vi de som har gått bort siden forrige årsmøte. Innkallelsen ble godkjent,og Simen Are Melfald ble valgt til møteleder. Referent ble Mette Køhler Bjørkkjær. Til å underskrive protokollen ble Thorleif Øverland og Torbjørn Kristiansen valgt.
Årsberetningen ble lest av Simen Are Melfald. Denne ble godkjent, og under pkt småhund-NM ble CACIT-vinner MS-Hugin/Frank Tveiten tilføyd.
Deretter gikk kasserer Ole Johan Svihus gjennom regnskapet og budsjettet for kommende år. Klubben har et resultat for 2009 på 2297,46. Regnskapet ble godkjent.
Simen Are Melfald orienterte om planer for 2010. Bl.a felles DM i distrikt 3 (Telemark/Aust-Agder/Sørlandet/Vestlandet). Dvs at klubbene samarbeider og har ett stamkvarter. Det er nedsatt en egen komite' til dette. Telemark blir representert ved Gunleik Hauge, Sverre Rinden og Simen Are Melfald.

100773 W760

Valg av nytt æresmedlem stod også på møteplanen. Formann leste opp en lang CV,der det ble bla nevnt at vedkommende medlem hadde vært medlem i THHK siden 1964!!Og vært jaktprøvedommer siden 1971 og dømt mellom 450 og 550 bikkjer!! Han har hatt verv i klubben,og stiller alltid opp når vi spør ham om hjelp. Det var en verdig kandidat som æresmedlem og vi snakker selvsagt om Olaf Olsen. Han er dermed THHK æresmedlem nr 4.

100777 W760

På et årsmøte hører det også med at styremedlemmer takker for seg,og overlater jobben til nye medlemmer. Denne gangen var det Arne Verpe og Sverre Rinden som fikk en avskjedstale fra formann. MEN valgkomiteen har selvfølgelig sørget for å verve disse to til div. komiteer!Ved en teknisk svikt hadde styret glemt å kjøpe avskjedsgave til disse staute karene,så de fikk "et plaster på såret" i form av klubbens caps.

Som vanlig hadde vi bespisning og loddsalg. Takk til alle som kjøpte lodd,og noen var heldige og vant "frokostblanding.."

Styret i THHK vl takke alle som har bidratt i 2009 og håper vi sees på våre arrangementer i 2010.

Aktivitetetskalender

torsdag 18. april kl. 18:00 - 20:00